00f6c012c51697069486f693779ae835.jpg

2014. január 14., kedd

Egy Nő és Anya életútja.


Köszönöm nektek,hogy néha itt vagytok az oldalon és köszönöm ,hogy ti adtok erőt nekem,hogy a barátaim vagytok. Nélkületek üres lenne ez az oldal és értelmetlen. Köszönöm a beírásokat is és a hozzászólásokat. Köszönöm a barátságotokat és nagyon örülök mindenkinek . juhéj.... Mareszetek

Anyu te sosem leszel gazdag,mert csak a halálod után leszünk gazdagok mink a te festményeidnek köszönhetően.Hangzott el a mondat az akkor 8 éves kisfiam szájából. Nem baj kicsim ,mondtam neki , majd megmutatom neked, hogy anyukád az most még ebben az életében lesz sikeres és majd akkor ti is megcsináljátok magatoknak,hogy megvalósuljon az álmotok. Így indult el festői karrierem.Elhatároztam és döntöttem,hogy nem várom meg a nyugdíjt.Úgy gondolkodtam,hogy mi van akkor,ha meg se élem a nyugdíjt.Akkor végig vártam az életemet.Ma már mindenki tudja szinte, hogy csak saját maga tehet a sorsáról és a jövőjéről is.Magának kell elkezdenie valami mást csinálni,mivel,ha ugyan azt csináljuk és más eredményt várunk az a szenilitás első jele.Mondta Tonk Emil egy előadásán és teljesen igaza van.A mai világba művésznek lenni nagyon könnyű, épp csak el kell  kezdeni. Megélni a művészetből azt még nem tudom milyen,mivel az ezután fog jönni.Igaz már adtam el festményeket és bízom benne, hogy egyre többen fognak vásárolni tőlem.Most is el szeretném adni egy festményemet, hogy tovább tudjak lépni a passzív jövedelem megszerzésében.Erről majd még írok nektek,hogy mi a legjobb módja,ha meg akarod szerezni a passzív jövedelmet.Most koncentráljunk a festményemre és aki tud az segítsen nekem továbbküldeni a képet és a linket.

Ezt a festményemet akkor festettem amikor ment a foci VB és képtelen voltam hallgatni a hangokat a TV-ből. Egyszerűen irritált a kiabálás és a szurkolás.Azóta tudom,hogy a TV intelligensé tesz, mivel elvonulok festeni vagy olvasni vagy gyógynövényeket szedni.Kimentem a szobából a sörsátorba éjjel és reggelig festettem ezt a képet.Nem érdekelt,hogy este van és nem érdekelt semmi csak az,hogy fessek és csináljam a dolgom.

Az olaj festmény címe: Naplemente és 30X24 cm és keretezve van.Olaj vászonhatású pintura táblára festve.Az ára :25 000 Ft. 

Hallgass  szívedre és élj úgy,ahogyan a szíved diktálja.Akármi is legyen a tét.A tökéletes egyszerűség ára nem más mint a világ minden kincse.
,,Amikor egy független művésztől vásárolsz akkor többet veszel egy képnél egy dalnál vagy egy könyvnél.Megveszed tőle az órák ezreit melyeket a kísérletezéssel az alkotással töltött.Megveszed hibáinak százait.Napokat , heteket,hónapokat és éveket veszel,amelyek kudarcokkal és örömökkel teltek.Megvásárolod vele az aggódással töltött éjszakákat is,amik az albérlet kifizetése és az ennivalóra szükséges pénz előteremtése miatt voltak.Nem csak egy dolgot veszel.Veszel vele egy darab szívet, lelket, személyes pillanatokat valakinek az életéből.Ami a legfontosabb,hogy a vásárlással időt is adsz a művésznek arra,hogy tehessen valamit az igazi szenvedélyért.Valamit,amiért az összes felsorolt dolog megéri .Valamit,ami élővé és élhetővé teszi az életet.,,
                                   Rebeka Joy Plett
Ez így van és ezt csak az tudja,aki át is élte mindet.












2 megjegyzés:

  1. Máriám Kedves!
    "Hallgass szívedre és élj úgy,ahogyan a szíved diktálja.Akármi is legyen a tét !" Tudod, azért van olyan élethelyzet, amikor nem teheted azt, amit nagyon szeretnél- sajnos. Viszont, aki ennyire akar valamit mint TE az el is éri! :)
    Ehhez kívánok jó egészséget, kitartást és nagyon sok sikert ! Drukkolok! puszillak szeretettel! Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Anna , igen vannak élethelyzetek, átéltem egy párat és sokat tanultam belőle.Köszönöm,hogy drukkolsz . sok sikert kívánok neked is mindenben Anna és csodás évet :D Maresz

      Törlés